Pojmenování emocí se pojí s empatií. Pokud vidíme, jak dítě pláče, říkáme: "Jsi smutný." Dítě nejenže cítí porozumění, ale najednou také dokáže svůj stav označit. Pokud emoci pojmenujeme, náš nervový systém se zklidní, přináší nám útěchu. Děti potřebují, aby jim byl rodič v oblastí emocí průvodcem. Na začátku téměř každého problému je emocionální...

Kraniosakrální relaxace je velmi jemná, neinvazivní, ale účinná metoda, kterou umíme navodit stav hlubokého uvolnění těla a mysli, tak aby tělo dítěte, které disponuje vysokou inteligenci, aktivovalo vnitřní moudrost a spustilo samoléčebné mechanismy v klientově těle i duši. Cílem je navození stavu harmonie a rovnováhy celého systému - tělo, mysl,...

Diagnostika a cvičení neurovývojové-stimulace je založena na jednoduchých cvicích, které často napodobují pohyb vyvolaný primárními reflexy. Tím dáváme mozku druhou šanci, aby se postupně naučil správně kontrolovat fungování těla. Cvičení probíhá na principu záměrného vyvolávání primárního reflexu. Primární reflexy jsou ovlivnitelné a při záměrném...

Základ Neuro-vývojové stimulace (NVS) ve školní praxi tvoří Neuro-vývojová terapie. Neuro-vývojovou terapií (NVT) se snažíme vyřešit příčinu mnoha problémů učení a chování. Testy i cviky vychází z psychomotorického vývoje dítěte.

Na základě stávajících poznatků ontogenetického vývoje je známo, že reflexní a motorické vzorce, na jejichž základě pak vznikají další motorické, kognitivní a behaviorální funkce, mají svá specifická stádia vývoje a zrání.

Petra Fritsch, ul. Spojů 835, O-Poruba
775 234 669,pohybemrosteme@seznam.cz, 2016
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!
Sdílet