
Často vlastní zkušenost otevře směr nejen osobní, ale i pracovní cesty. K této práci mne přivedla snaha lépe porozumět sobě a svým dětem a to byl krok k práci s ostatními dětmi. Jako rodič jsem hledala odpovědi na mé otázky, proč se děje to či ono.
Věnují se především dětem s neuro -vývojovými potížemi, dětem se symptomy ADHD, ADD, dětem s vývojovou dysfázií, dětem s obtížemi v učení. U všech těchto dětí se především zaměřuji na primární reflexy, které jsou základem rozvoje dalšího vývoje dítěte.
Moje praxe vychází z poznatků raného traumatu, kraniosakrální terapie, neuro-vývojové stimulace, EDU kineziologie, Handle přístupu, rytmických pohybů RMTI, květových esencí Ráda se obohacuji o nové poznatky na seminářích či odborných kurzech, týkajících se mé práce, abych mohla dětem i rodičům poskytnout komplexní a celostní přístup.
V současné době se věnuji studiu psychologie
- Masérské, rekondiční a regenerační služby 2011
- Konejšivé doteky pro děti a maminky (kraniosakrální terapie) Hanka Chocholatá
- Kraniosakrální terapie cestou hluboké relaxace Viktorie Skácel
- Mgr. Stanislava Emmerlingová - Neurovývojové poruchy (prenatál, porod, rané dětství)
- Mgr. Stanislava Emmerlingová -Metoda EFT - energetická psychologie
- Mgr. Stanislava Emmerliongová - Práce s ranými traumaty ve speciálně pedagogické praxi , Psychosociální příčiny neuro-vývojových poruch
- Mgr. S. Emmerlingová -Matrix reimprinting -rané trauma prekoncepční (před početím) i koncepční (početí), postnatální (po narození)i traumatech z porodu samotného
- Mgr. Stanislava Emmerlingová EDU kineziologie
- Neurovývojová stimulace I, II- certifikované pracoviště
- Kurz oční pohyby
- Pohybem se rozvíjíme
- Metodika pohybových her s dětmi
- Mudr. Věra Kleplová Bodové cvičení
- Jógové techniky pro zklidnění mysli
- Rozvoj kognitivních funkcí u dětí v MŠ
- Orientační zkouška laterality
- Rozvoj motoriky a grafomotoriky u předškolních dětí
- Jóga pro jemnou motoriku a koordinaci oko - ruka
- Dechová cvičení pro lepší soustředění a imunitu
- Rozvoj hrubé motoriky v MŠ
- RMTi Pozornost, organizace a porozumění
- RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Emoce, paměť a chování
- RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Zvládni svůj strach
- RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Vytváření spojení
- RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Pro školní připravenost
- RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Čtení a psaní
- Bachové esence Lenka Samková
- Australské esence Martina Smíšková
- Ian White - květové esence pro děti ADHD a hyperaktivní děti
- Informační medicína Joalis I a II stupeň
- Homeopatie a tkáňové soli Urobos
- Homeopatie kurz pro maminky a děti, Praque College
- Nobilis Aromaterapie pro maminky a děti (těhotenství a miminka)
- Aromaterapie pro děti Hanna Maria
- Mgr.et. Ivana Štěpánková - Jak vychovávat dítě s ADHD
- Dětská joga Kristýna Roller
- Co nás děti učí o nás samotných Matthew Appleton
- Umělé oplodnění Matthew Appleton
- Císařský řez Matthew Appleton
- Práce s celým rodinným systémem Matthew Appleton
- Dokončení cyklu Matthew Appleton
- V lůně matky, v lůně Země Matthew Appleton
- Handle přístup I.
- Metamorfní metoda Základy teorie a praxe
- Metamorfní metoda Uvědomění co se děje v prenatálním období
- Pohyb pro děti s poruchami učení
- Trénink očí
- Pohyb a učení